Търсене в този блог

четвъртък, юни 18, 2020

Борисов: От днес ще спя с пистолет до главата. Радев ме следи с дрон (ВИДЕО)



„Оставаше само едно малко момче да сложат до мен“,

каза още премиерът в коментара си за снимките.


Записките и снимките дошли в момент, в който ГЕРБ трупали все по-голям рейтинг. Според него всичко това е нагласено още преди година, тъй като тогава мокетът в спалнята му бил такъв, какъвто е на снимките. „Оставаше само едно малко момче да сложат до мен - и направо да се хвърлям оттук... Това ли е демокрацията?”, каза още премиерът.
„Заплахите идват не от кого да е, а от държавния глава, от обединителя на нацията. За да не е само той в калта, дай да ме вкарат и мен там. Ние сме жертва, а не инициаторите на всичко това”, каза още министър-председателят. И допълни, че "компроматите се изготвят на първо място от президента Радев, оттам от БСП, Мая Манолова, Цветанов, Слави Трифонов и всичките ДСБ-та по земните кълбета".
"Радев ме следи с дрон, който му е подарен от Китай. И като кажа на охраната, че ще го сваля, той го прибира. Докарва ми го пред терасата, пред входа.", заяви още Борисов.
Това са само част от „бисерите“ които може да чуете на видеото. По интересни са реакциите на съпартийците които с гърдите си закриват амбразурата от която бълват издънки и простотии.
Според Гешев това било атака и срещу прокуратурата. Гузен негонен бяга. И с право. Падне ли Борисов не се знае кой ще дойде. Черепа също намеква за влизане в политиката, а той положително няма да им прости.
Цирка едва сега започва. Днес се очаква и Радев да отговори на нападките. Няма да ни е скучно тия дни. Лошо е народа накрая плаща сметката.




Няма коментари: